Навички Чорні Орки

Чорні Орки

Основа команди – чорні орки – маючи такі скіли, як Brawler та Grab, на перших стадіях розвитку, на жаль, будуть страждати від більшості команд. Насамперед, так стається через те, що Brawler – непотрібний скілл, а у самих Чорних Орків відсутній такий потрібний їм Block. У більшості випадків по статистиці ви будете реролити Both Down на череп або той самий Both Down – а це не добре для команди, у якої нема на початку Block’а і 3-5 реролів. З іншої сторони, агілові команди будуть перегравати вас на перших етапах через те, що у чорків лише 4-ий мув – розумний гравець просто буде зонити вас від м’яченосців і не давати вашим чорним оркам ходити далеко після чергової боротьби за зони контролю – просто пам’ятайте, що коли ви встаєте після успішного ворожого блоку, то можете походити лише на 1-у одиницю мува (без урахування Rush). Це дуже ускладнює реакцію на загрози в різних кутках роля. Тому, на мою думку, чорні орки – це про витривалість та гру на дистанції (у часі, маю на увазі), скоріш за все у першій лізі ви не зможете брати топові місця, але з 2-3 сезону чорні орки вже перетворяются на справжніх рубак. Маю сказати, що Grab – це та річ, яка дуже допомагає оркам в нерівній битві з потужнішими командами, так як за один хід ви можете зробити пролом у ворожій обороні чи захистити своїх нападників (зазвичай, гоблінів). Нижче наведені мої пропозиції до розкачки орків.

Типовий brawler чорних орків. Block+Guard/MightyBlow

Найтиповіший представник чорних орків. Почніть з Block. У 99% випадків це найкращий перший скілл для розкачки, тому що вам потрібно значно зменшити можливість опонента робити нокдауни ваших головних гравців. Далі на вибір можна брати Guard або ж Mighty Blow. Мені до смаку брати MightyBlow – з мого досвіду Чорні Орки дуже повільно качаються (знову ж таки, дякую стартовим скілам, Brawler просто сміття), тому краще за все значно прискорити цей розвиток, цей скіл особливо допоможе вам против ельфів, оскільки ваша перемога буде рівнозначна кількості ельфів на полі і вам треба чим швидшн їх травмування. Якщо вам більше до вподоби командна гра, то сміливо беріть замість інших скілівGuard, так як з ним ваших чорків буде дуже складно повалити.

Орк-м‘яченосець. Sure Hands+Fend/Sure Feet/Sprint

Комбінація для особливих. Але жарти в сторону – десь 10-20% ваших тачдаунів може заносити чорний орк. Вони мають не саму погану агілу 4+, що дає змогу підібрати м’яч з вірогідністю 50%. Покращуємо це SureHand’ом і маємо орка, який забиває тачдауни. Така ідея має шанс на життя у тому чи іншому вигляді, сам таке робив, знаю. Іноді м‘яч потрапляє на баунсі до рук чорка і тоді не залишається нічого краще, аніж повільно йти у «клітці» інших чорків до тачдауну. Для екзотики покращити це Fend’ом, щоб повільнім ворожим гравцям було складніше дістатися до вас. Ну і на останок SureFeet/Sprint, але більше для найвідважніших гравців, оскільки ваш чорний орк повністю міняє свою суть і, вважайте, перестає качатися через травмування, тому відкрити ці скіли у вторинній таблиці скілів буде дуже складно.

Гобліни

Звичайні гобліни, покращені ThickSkull’ом, можуть бути закинуті тролем за спини ворогів. Ваш «бігаючий» актив – 80% тачдаунів саме з цих хлопців. На жаль, чи не найголовніша їх проблема, а може і усієї команди – це доступ тільки до AG-таблиці скілів. Чомусь їм вирішили не давати доступ до General скілів, звідки їм потрібно, крім жартів, просто купа скілів. Це призводить до тієї ситуації, що ваші гобліни опиняються без реально потрібних скілів цілу лігу – у тому випадку, якщо ви вирішите качати їх у вторинні таблиці скілів. Адже як бути гобліну без SureHands, наприклад? Без жартів, були ситуації, коли я бігав за м’ячем 5 раундів у спробах його підібрати на базову AG3+. Вся ця ситуація призводить до того, що гобліни із 6-им мувом не можуть відбігти від чорків і у вас зазвичай все погано с тачадаунами, а койки травмованих просто забиті малими гоблінами. Але маємо те що маємо.  Не дивлячись на це у них є свої методи використання, наприклад, ви можете виставляти їх на лінію зіткнення, коли ваш оппонент починає ходити, якщо боїтеся за своїх чорків, адже ці малята в принципі дуже дешеві і їх можно завжди закупити заздалегідь. Також вони дійсно непогано літають у повітрі, якщо у вашого троля є StrongArm. Нижче наведені мої пропозиції до розкачки гоблінів.

Гоблін-раннер. Sprint + SureFeet/SideStep/SureHands

Як на мене, один із найкращих пропозицій розкачки. Ви отримуєте гобліна, який бігає на 9 клітин, це дуже суттєво змінює вашу здатність заносити м’ячі. І забудьте про Defensive, він вам не потрібен! На останок йому підійдеSideStep. Ідеально було б ще покращити цю комбінацію SureHand’oм, але це буде складно зробити, для такого потрібен по-справжньому зірковий гоблін.

Гоблін-добивака. SneakyGit

Було б непогано підсилити команду одним-двома гравцями по флангам зіSneakyGit’ом на той випадок, якщо у вас є зайві гроші на підкупи. А вони у цієї команди зазвичай є. Пам’ятайте, для команд з правилом BadlandBrawl’s підкупи коштують всього лише 50 тисяч замість 100, ніколи не знаєте коли це може спрацювати.

Тренований троль

Звичайний біггай із, увага, Loner 3+. Багато про нього можна не говорити, на мою думку його треба качати у стандартного силового біггая (guard, standfirm або спробуйте накопичити SPPна Block), але насамперед першим скілом візьміть StrongArm – у деяких ситуаціях можна спробувати «уан-тьорн», але треба багато реролів і трошки вдачі. В інших випадках він зазвичай стримує ворожого біггая або декілька ворожих гравців.